ворення проблеми шляхів нашого мистецтва, щоб спільними силами всього культурного активу її розвязати.
Що правда цього року не можна закидати нашому громадянству пасивности в справах мистецьких, а передовсім театральних. Навпаки доводиться констату
вати, що воно жваво реагує на театральні події в пресі. Але одночасно мусимо ви
знати, що наша мистецька преса ще на
стільки мала, а серйозність і обсяг справи вимагають так багато місця, що в пресі її не тільки не розвязати остаточно, а навіть і детальніше обговорити не дається.
Тут доведеться вишукувати інших способів, близчого співробітництва театру з суспільством. Єдиним можливим і надат
ним за сьогоднішніх умов способом для цього ми вважаємо той, що мав бути за
провадженим ще минулого року, і що нині широко практикується в Москві. Це широкі диспути в мистецких справах. Визнаючи за найактуальнішу мистецьку справу сьогоднішнього дня — питання про шля
хи українського театру, що тепер знову виринуло з глибин театрального життя й стало гостро так перед самим театром, як і перед широкими громадськими колами, та вже було порушене й частково освітле
не в пресі, ми гадаємо, що диспут на цю тему конче необхідно як найскорше організувати.
Звичайно, ми не сподіваємося, що цей перший диспут вже зможе розвязати названу проблему остаточно, проте безпереч
на річ, що він багато внесе в неї ясноти й дасть змогу близче та конкретніше підійти до самої справи в дальшім її обгово
ренні, що має й буде певне провадитись одночасно і в нашій пресі і на повторних диспутах. ВУФКУ
„Мандрівні зорі“
Арт. Дудровин
Новий німецький фільм „Студент із Праги