уваги навколо кіно-справ. В місті головним завданням кожного комсомольця в кіно-справах повинно стати притягнення як-найширших кол робітничих до відвідування кіно
театрів, до мобілізації робітничої активности. Треба, щоб з часом не тільки сам робітник, а вся його сім’я відвідувала кіно-театри (тут, правда, на перешкоді стоїть зарплатня, але навіть за цих умов можна де-що зробити).
Через прогляд кращих фільмів з історії революційного руху) революційної боротьби, революційної романтики, ми будемо впливати на швидкий розвиток та піднесення культурного рівня робітників, підготовуючи їх до все більшої й ширшої участи в державно-громадському житті й соціалістичному будівництві.
Безумовно, пасивного прогляду фільмів, - мовляв, «нічого, добренька картинка» та й годі, - тут за мало. Думка й робітничої молоди, й старих робітників про ту чи иншу картину надзвичайно цінна й цікава для того, щоб на отакі думки й вислови про фільм зважаючи, далі справу творення робітничих фільмів провадити без тих помилок, які можливі на початку праці, бо-ж неможлива жодна творча робота на фронті пролетарської культури без орієнтації на того, хто продукти цієї роботи споживатиме. Но
тувати отакі думки, спостерігати, як реагує робітнича авдиторія і на цілий той або инший фільм, і на окремі скла
дові частини його - це на аби-що робити для допомоги радянській кінематографії. Комсомольцеві, що міцно вріс у робітничу гущавину, що добре знає інтереси й попити робітництва, як то кажуть, всі карти в руки для такої роботи.

От чому й тут комсомол повинен бути за кіно.

Комсомол своєю кращою частиною пережив запілля й громадянську війну, за час мирного будівництва він виділив цілі фаланги комсомольских літераторів. Вони (літератори комсомольські) - плоть од плоти комсомолу, вони, в більшости, були учасниками славних героїчних перемог, і тяжких поразок, і трагедій комсомольських. Вони повинні й можуть дати сценарії з минулого комсомолії для вироблення з них кіно - фільмів.
Матеріялу єсть. Безліч тем, що мусять ожити під пером сценариста. Не того сценари
ста, що, не поспішаючи, поголенькі й обережно з-за за
пічків причвалав нарешті до «визнання» радянської куль
тури, а того сценариста, що його кровне - і минуле революції, і її сучасне. На бойо
вих традиціях комсомольців«стариків» повинна виховуватися молода комсомолія та ро
бітничо-селянська молодь. Ӏ тому комсомол має бути за кіно.
Г. Епік
«Кіра Кіраліна» - Вгорг: Кіру Кіраліну (артистка В. Валерська) заточено в тюрму; внизу -
«живий крам» - дівчат та жінок балканські гендлярі «живим крамом» в трюмі пароплаву
везуть до Туреччини