дання - дати робітникові та селянинові в повній мірі здоровий, художньо та ідеологічно корисний фільм.
Ті розходження, що виникали між авторами та кіно-організаціями, з’ясовуються виключно тим, що не всі режисери, які працюють на наших фабриках, настроєні співзвучно з нашими потребами.
Кіно-організації повинні розгорнути широку діяльність хно до викорінення тих індивідуальних настроїв, які мають місце у нас в кінематографії. З боку багатьох режисерів ми маємо цілком доброзичливе ба
жання «попасти в тон». Але ці добрі наміри і добрі бажання иноді приводять якраз до протилежних наслідків, і потуги дати архиреволюційний фільм упи
раються у той міщанський мотлох, що його ми маємо у великій кількості і в галузі кінематографії.
Отже справа створення свого режисера - є справою першорядною.
В цій статті ми розглянули лише один із основних моментів в справі розвитку нашої кінематогра
фії. Не менше значіння відіграють і инші моменти: справи кіно-освіти й кіно-преси. Але цьому ми присвятимо окрему
статтю.

Б. Ліфшиць

Кіно-організації повинні взяти твердий курс на пристосовання до життя отого правила, що каже: «краще менше, та ліпше», краще менше картин, але високої художньої вартости. Старанна розробка кіносценарій усуне необхідність безглуздих витрат на тисячі, реально невиправданих метрів негативу.
В справах творення художньої картини вирішуюче значіння має кіно-режисер, - тому одною із найважливіших проблем радянських кіно-організацій - являється проблема виховання нового режисера. Україн
ська радянська кінематографія нараховує за собою лише кілька років росту і розвитку. Коли російська кіне
матографія ще має свою історію, і коли російський рад. кінематограф може перебиватися тими режисе
рами, що лишилися йому в спадщину, то українське кіно тільки починаю розвиватися, і тому цілком є зрозумілий факт відсутности у нас кіно-режисури. Під
готовка кіно-режисера - справа нагальна й невідновна.
Поруч із цим треба підняти питання про піднесення культури та відполірування тих режисерів, з якими доводиться працювати зараз. Цим режисерам доведеться проробити над собою велику роботу, доки вони зуміють задовольнити покладене на них зав
Вася-реформатор . - Комедійний дитячий фільм за сценарієм О. Довженка. Ролю Васі виконує Вася Людвінський. На фото - до району привели п яного.

Оператор Фаркаш

„КІРА КІРАЛІНА“

Режисер Глаголін