моунт . Разом з ним у цій картині знимається відомий американський актор Валес Бірі Фільм зветься „Людина, забута богом готується він уже й до другого фільму за романом Бальзака „Полковник Шобер“. Режисер - Ернст Любіч
Режисер Мурнау теж незабаром почне працю Що-ж до теми його майбутньої картини, то він собі її ще не обрав.

Марко Терещенко

Він кінчає свою другу кіно-картину „Навздогін за долею , цей режисер, що з українського революційного театру прийшов до українського революційного кіно.
Почав працювати актором в Молодому театрі, працював в театрі Шевченка, Михайличенка то що.
Марко Терещенко
Був режисером і керівником Київського театру ім. Г. Михайличенка. Працював там впродовж чотирьох років Дав поста
новки: „Перший будинок нового світу , „Універсальний Некрополь , „Вир , „Сорочинський ярмарок то що. Потім перейшов, яко головний режисер, до Одеської держдрами.
Поєднував з режисерською й літератську роботу. Видав дві книжки з поля театрального: „Мистецтво дійства та „Колективний метод .
Завідував два роки відділом мистецтв у Київі (1920 - 23 р.р.).
Перша кіно картина, що її М. С. Терещенко ставив разом з оператором Роною, був „Микола Джеря за сценарієм М. Бажана.
Тепер кінчає картину „Навздогін за долею за повістю М. Коцюбинського. Сценарій К. Полонника.
Українське кіно відтягло від українського театру ще одну творчу силу. Це ознака того, що темп зросту української кінематографії - потужний і всепереможний.

H. Ужвій

Вона не так давно вийшла на кін українського театру, ця молода артистка. Ще недавніш вона почала працювати в кіно.
Це вже ніби такий шаблон утворився, що ним розпочинається кожна замітка про українського робітника в кіно: молодий, недавно прийшов то-що. Навіть про зас
луженого артиста, що сорокалітній ювилей своєї роботи в театрі святкує, про I. Е. Замичковського треба писати: молодий кіно-акор, адже він і справді молодий для кіно: найбільше, то рік роботи.
Про Н. Ужвій теж не можна иншого сказати: в її активі роботи для кіно лише дві значніших ролі. В картині „П. К. П.“ вона виконувала ролю польської шпигунки Галі Домбровської, в фільмі „Тарас Трясило - ролю Марини, сестри Тараса неподоланої панством, гордої кріпачки.
Америка старанно висмоктує кров з жил кінематографічної Німеччини. Поставивши собі за мету: звоювати кіно-ринок Европи, вона хоче осягти цієї мети руками самих-же європейців.
Режисер Мурнау
Смачна принада: долар - притягає всіх найкращих (найгірших сами американці не беруть) творців німецького буржуазного кіно.
Творці „Останньої людини - Еміль Янінгс та режисер Мурнау теж запродалися спритним американцям. Вкупі з Кон
радом Вейдтом, Вільмою Банкі, Евальдом Дюпоном, Полою Негрі та й иншими ви
Н. Ужвій
Марина - її остання роля. На жаль, сценарій фільму й всевладні ножиці монтажора не дали її змогу дати на екрані перед гля
дачами України повніший та опукліший образ цієї водночас ніжної й суворої, рі
шучої і зосередженої жінки української XVII віку. Жінки-кріпачки, не влесливої челядниці покоїв магнатових, а протестантки й бунтарки.
Тепер Н. Ужвій тимчасово відійшла від кіно, цілком віддавшись театрові. Вона працює в „Березолі , в цьому найкультурнішому театрі України. Ії робота там: в „Золотому череві , в „Пролозі , в „Седі .

Німці в Америці

Американські газети турбуються: в їхньому славнозвісному Голлівуді - вбогень
ка жменька американців, а то все італійці, французи, іспанці, голандці, німці. Справжній „Інтернаціонал , збіговисько всіх націй і рас.
Німці не на останньому місці. На вулицях Лос-Анжелосу й Голлівуду можете частенько почути німецьку мову на щи
рому берлінському діялекті. Вони там, одірвавшись од „улюбленої батьківщини , почувають себе не пагано. Роблять, творять, працюють. Патріотизм не заважає.
Еміль Янінгс у Голлівуді
латними німецькими кінематографістами вони працюють в Голлівуді.
Еміль Янінгс почав зниматися вже для
нового великого фільму фірми „Пара