δ




яко рабски и прппадающс молнмъ вашу Святыню, не яко отшедшихъ, но яко живыхъ васъ молимъ. Понеже человѣколюбія неизреченнаго Господа Нашего Іисуса Христа смотрѣнія устыдѣстеся и съ вимъ единеніе соблюдаете , и заповѣди его сохранисте и пребываете въ любви его и Господь нашъ Іисусъ Христосъ васъ состави себй самому,




яко же уды главѣ, единъ духъ съ нимъ быстей душъ вашихъ и тѣлесъ , или яко исмесися и не токмо живымъ, но и по скончаніи вашемъ, не отступаете, персти ваша и кости полны того суть благодати ; яко во страш




ней и животворящей Господа нашего Інсуса




Христа смерти блаженной души пречистаго твла отступлены , и божествомъ не разлучивъ, отбѣгъ отъ него иже во нѣдрехъ сын присносущнаго Отца, и душею бѣ во адѣ п тѣломъ во гробь. Сицемъ образомъ душа и тѣлеса ваша другъ друга ближнпхъ своихъ отступиша, Господа же нашего Інсуса Хрис




та не разлучишася , и тѣлеса ваша своихъ душъ лишены быша , Господа же нашего Іисуса Христа живота истиннаго въ себе имате , якоже душа ваша въ того живутъ руку, тако и тьлеса ваша того имутъ жите




ля , и сего ради дѣмономъ страшни и душевныя изцплевати струны и тѣлесныя болезнин неизцѣльныя уврачеваете и дарованія




духовная и сила вся, якоже живымъ, даровавшаго и душъ отлучившихся. Васъ ничтоже лишенія имуще являетеся дѣйства ради ; якоже вы извѣствующе слова еже не ложной обѣща: вѣруяй въ мя смерти не имѣть видѣtu во вѣкъ, и и паки рече » нѣсть Богъ мертвыхъ, но Богъ живыхъ, и яко живыми и мерт


выми обладая , вси бо тому живи суть ; тЪмъ же и мы вируемъ , яко рабн есте Жи


ваго Бога и сами по смерти живи есте. Якоже и мы вамъ молимся къ вашей любве возводяще , презрите беззаконія наша , не возгпушайтеся срамныхъ дт.лъ нашихъ, очистите согрешенія наша, не отъидѣте въ даль




няя страны, или въ недовѣдомая места , или въ руки отступниковъ , за наши согрешенія




умолени будите труды своими и поты и заколеніи кровными, яже ради изліясте за имя его святое, подобящеся его мнлосердію ; якоже онъ человѣколюбія ради на землю сниде и воплотися отъ пречистыя Матере его, тако вы подобящеся владычню человѣколюбію, призрите на наше смиреніе , услы




шите моленіе Святительское и всего освященнаго собора , подадите себѣ намъ не бо властельски заповелѣваемъ, но рабски мо




лимъ: вы вдадите себѣ посланнымъ отъ насъ къ вамъ ; не бо они мощи ваши принесутъ, но вы сами благоизвольно пріидите къ намъ и насъ просветите и градъ сохраните по Божію изволенію, изволите съ нами въ царствующемъ градѣ Москвѣ жити, и насъ и всего православия сохраняюще, призрите на достояніе Христианское и на люди Хри




стіанскіе и подажте мнръ градовомъ Хрнстіанскимъ ; освятите церкви Христіанскія ,




облецыте Іерея въ правду, даждьте царемъ судъ, разрушите иноплеменныхъ рати, уста




вите обдержащіи на ны мятежи и утолите усобныя брани сими всѣми и иными Божіи




ми дарованіи , и насъ пришествіемъ своимъ просвѣтите, а впредь просвѣщайте въ славу и и хвалу Христу Богу нашему ;ниже бо отечество ваше безъ сохраненія будутъ , воз




можно бо Божіею благостію вашей Святыни, яко же молніи, повсюду милосердіемъ проницати и охранити, токмо насъ не оскорби




те и не оставите сирыхъ, пршдите къ намъ благоизволеніемъ, милостію и человѣколюбіемъ и насъ сподобите вашей Святыни благорадостне прославите ; Бога ради услышите моленіе преосвященнаго Антонія Митро




полита всея Русіи и всего еже о немъ освя




щеннаго собора и нашего убожества моленія и всего православнаго Христіанства.» Изъ Сборника А. Озерскаго, рукой. XVII в.




М.




Въ Варшавѣ, въ Краковскомъ предмѣстіи, подъ могилою Василія и Дмитрія Шуйскихъ Сигисмундъ воздвигнулъ мраморный памятникъ съ слѣд. надписью.: