„НЕПЕРЕМОЖНІ

Робітничий рух на Заході та боротьба з фашизмом яскраво відбиваються в філь
мі, що його ставить саме тепер перша фабрика ВУФКУ в Одесі, в фільмі „Непереможні .
Назва фільму виявляє його ідею.
Позбавивши революційний рух його голови, - убивши по-зарадницькому робітничого ватажка, фашизм намагається спи
нити цей рух. Та робітнича класа висуває нового ватажка на місце того, шо загинув, і знов, з подвоєною енергією, бе
реться до боротьби за свою велику справу.
Непереможні - це робітники, класа, що в безперервній боротьбі ніколи не буде переможена.
Режисер Курдюм, що ставить фільм, намагається підкреслити цю ідею, виявляючи міць робітничої класи та її твердий шлях до перемоги над капіталізмом.
В Ленінграді, куди прибула експедиція для знімання натури фільму, поставились до нашої праці з величезною ува
гою. Ціла низка кореспондентів місцевої та московської преси відвідала експедицію, ознаймилася з її роботою.
Експедиція також переконалася в тому, що з боку місцевих кіно-діячів вияв
ляється величезна зацікавленість до справ українського кіно.
Ленінградці покладають великі надії на зламання „блокади та на прокат українських фільмів.
„Непереможні , що наближають та ознайомлюють нас з робітничим рухом на Заході, мусять перемогти нашу укохану звичку плекати історичні та инші оперово-костюмно-декораційні фільми, що ними, наче зливою, заливають наші кіноорганізації ринок.
Час підійти ближче до питань сучасносте, а зокрема треба, як найбільше, уваги віддати робітничому рухові на Заході.
А . Швидлер
Лрт. Таут-Корсо в ролі покоївки з
фільму ,, Непереможні .