ВСЕСОЮЗНА КОЧЕГАРКА В КАДРІ

Мені доручили зняти в 25-ти-денний термін підготовку до Жовтневих свят на Донбасі - серці України, всесоюзній кочегарці.
Київ - Харків, Харків-Луганське.
Тут відбулись перші з’йомки, а потім ми перелітаємо з місця на місце. Артемівське, Сталінка, ІІІтерівка, Рудченково, Кадіївка, Брянка, Горлівка, і багато, багато инших назв шахт, заводів, міст, міст з шахтами мало не на центральних вулицях. Коштовний подарунок підготували донбасівці на 10 річницю Жовтня. Кожна шахта, кожний завод - свою частку.
Тут п’ятиповерхова школа, велетень - палац праці, там громадська їдальня, клуб, театр. - в иншому місці лікарня, санаторій та незчисленні, безкінечні лави нових кам’яних будинків шахтарів та робітників, 1 поруч з ними - напівзруйновані, на
півзабуті старі хати. Ще тинкують будинки, ще фарбують підлоги, але вже шахтарі покидають свої мізерні хатинки.
Немає можливости зняти всі ці подарунки. Багато тисяч метрів потрібно було-б для того, щоб лише в одному районі зняти все нове будівництво.
До своєї короткометражної картини, що незаба
ром має з’явитися на екрані, я зняв у кожному районі лише одиндва подарунки. Та не тільки житлове будівництво. На одному заводі збудували нову домну, на другому відновили для праці старий закинутий цех, ще на иншому - організували міцний бойовий загін то-що.
З району в район з шахти на шахту, перекидають нас на нових міцних „мерседесах1 . Півтораста, двісті верстов надень - це майже зви
чайна наша подорож. Перелітаємо з місця на місце, спускаємося в шахти, вилазимо на домни, деремося на дахи - знімаємо, зафіксовуємо дійсно
велетенські досягнення Жовтня. Подарунків багато, але найкращий з них могутня Штерівська електро-станція ще наполовину в рештуванні,
але вже з величезним током у своїх міцних сталевих руках - щоглах з проводами.
Зйомку закінчено в 25 днів. Цейтлін
На малюнках - кадри з хронікальної картини „Луганські , що її знімав з доручення ВУФКУ опер. Цейтлін для Луганської Окрполітосвіти.