КОНКУРС НА ЛІПШУ АМАТОРСЬКУ

ФОТОГРАФІЮ

Фото-аматорство стає на Україні дійсно масовим явищем. Це вже не тільки розвага чи спорт окремих осіб, а серйозна, ділова й важлива робота що до фіксування і для ширшого на
шого загалу, - як радянського, так і робітничого загалу Заходу, - та й для майбутніх поколінь й історії, тих величезних, глибо
ких змістом своїм, навіть у „дріб язках“, процесів будування першої в світі держави трудящих, що буяють, розвиваються, перемагаючи перешкоди і набуваючи досягнень.
Щоб стимулювати таку роботу радянських фото-аматорів, щоб еони прагнули до поліпшення і фото-творчости своєї, і тематики своїх робіт, редакція журналу „Кіно оголошує всеукраїнський конкурс на ліпший знижок фото
аматора, преміюючи фото-аматорів як найкращою закордонною фото-апаратурою, фото-матеріялами, літературою то-що.
Тему для знимків, що їх надсилатимуть для конкурсу, обрано як найширшу, щоб як мога менше обмежувати творчість, вигадку і винахідливість фото-амоторів, а саме - „В сонячні дні .
Фотографії на конкурс треба надсилати обов’язково друковані на радянському фото-папері і в двох примірниках.
Склад жюрі конкурсу: П. Нечес (член правління ВУФКУ), М. Бажан (літератор), О. Довженко (кіно-режисер), О. Ла
зоришак (голова Київського ТДРК), Д. Демуцький (оператор) та П. Езерський (художник-фотограф).
Починаючи з № 7 „Кіно , на спеціяльній вкладці з ліпшого паперу, друкуватимуться в журналі фотографи аматорів, надіслані на конкурс, не зазначаючи авторового прізвища. За кожне вміщене в журналі фото автор його одержуватиме гонорар в розмірі 10 крб.
Порядок конкурсу такий: жюрі одбирає з тих фотографій,
що їх надсилатимуть на конкурс, гідні, щоб їх видрукувати в журналі. Термін уміщення (фотографій триває до 1-го серпня. Коли буде видруковано останню сторінку фотографій, по
стійні читачі й передплатники журналу „Кіно самі обирають з-поміж усіх вміщених фотографій ті фото, що їх варто преміювати першою, другою і двома тре
тіми преміями, надсилаючи свої обгрунтовані думки з цього приводу до редакції журналу „Кіно . Ті фотографії, що за них буде більшість позитивних відгуків, одержать премії.
Премії конкурсу:
Перша премія. Фото-апарат найновішої конструкції відомої німецької фірми „Цейс-Ікон , з об єктивом 1:6,3, розмір 9 X ІЗ. Касети 12 штук, розсувний штатив, п’ять дюжин платівок, сто листівок фото-паперу.
Друга премія. Фото-апарат тієї-ж фірми. Касет в штук. Дві треті премії. Всі фото й кіно-книжки українською мовою, що досі вийшли. Журнал „Кіно за 1926, 1927, 1928 (крім першого номера), 1929 та 1930 рік.
Перша премія складається з річей на суму біля 220 крб., друга премія - на суму біля 160 крб., третя премія - 60 крб.
Фотографи до конкурсу, зауваження, думки з цього приводу то-що, надсилати на адресу. Київ, Бульвар Шевченка, 12 ВУФКУ. Редакція журналу „Кіно .
Термін конкурсу: з 10 квітня по 15 серпня. В цей термін слід надсилати фотографії. До фотографії обов’язково додавати докладну адресу, ім я, по-батькові та прізвище автора, короткі відомості про себе.
В конкурсі мають право брати участь всі громадяни
СРСР, окрім фотографів-професіоналів.
Кадр з нового фільму ВУФКУ „Злива (реж. І. Кавалеридзе, оператор О. Калюжний).